tiistai 25. syyskuuta 2012

Vali vali

Oon tässä nyt pari viikkoa valittanu ja ahdistunu, kun mulla on valtavasti kouluhommia ja kiire ja voijjettä. Mut äsken ahdistuksessani totesin, että mitä määki tässä valitan! Vielä viime vuonna samaan aikaan mulla ei ollu kouluhommia melkeinpä ollenkaan, mutta sillon olinki sellasessa koulussa, mistä en tykänny. Ja sillon valitin, et koulu on tylsää. Ei kelvannu siis sekään. Nyt oon päässy unelmieni koulutusohjelmaan, ja mitä tapahtuu? Taas mää valitan. Olisin viime vuonna naureskellu, et onpas vähän tekemistä ja koulua. Ja nyt voisin naureskella, et oon päässy just haluamaani kouluun opiskelemaan. Määpä teen niin. Tuntuu paljon kivammalta sit.

Mun tekemättömät tehtävät on suurimmaks osaks hirveen kiinnostavia. Tenttikirja on iso ja paksu, mut sen aihe on varsin kiinnostava. Ylihuomenna palautettavan kirjallisen työn aihe on kiinnostava. Joten, nyt suuta suppuun ja onnellisena tehtävien kimppuun, eiks ni? Ihme mankumista, kun kaikki on ihan hyvin. Käyttäisin tänkin ressaamiseen kuluvan ajan ja energian tehtäviini, ni ei tarttis mankua ihan niin paljoo. Peruna kerrallaan taas.

1 kommentti:

  1. Juu, alas vaan opiskeleen ni voit sit tulla meille ko valmistut. :-)

    VastaaPoista

No kerro.